Saturday, June 25

luv u

 abang,,,
masih ku ingat tika ini kau memandang redup ke mataku
kerana simpati diatas semua yang berlaku padaku
walau dirimu tahu aku  berlagak kuat dihadapan org ramai
kerana kau tahu manusia ini tak akan berhenti menyerang jika kita cepat mengalah
saat itu kau menghulurkan bantuan 
hatiku begitu luluh mengingati setiap detik itu
setiap masalah yg berlaku kepadaku kau akan sentiasa hadir membantuku
tapi kini 
setelah dirimu pergi selamanya 
aku berasa sangat lemah untuk menghadapi setiap cabaran ini 
abgggggg.......
kenapa cepat sgt abg tingalkan adik,,??
abg janji yang kte akan membesar bersama 
tapi knape abg perlu dulu tnggalkan adik sendirian,,
adik perlukan abg untuk hadapi bersama2
abg,, adik x kuat,
*******
masih ku ingat lagi waktu akhir kte b'sama 
abg teringin sgt kluar jln2 bersama2
kebetulan hari itu saya amat sbuk dgn asssgnment & kte x dpt berjumpa
abg kata "xpe" walupon saya dgr terlalu sayu suara abg ketika itu
abg maafkan adik ye,,
kalaulah saya tahu hari itu adalah hari terakhir kte bersama
saya mesti akan setuju dgn permintaan abg,,
abg ,, saya rindukan abg,,  
saya terlalu rindu untuk menatap wajah abg dan mendengar suaramu
ABANG!!!!

rintihan hati adikmu,
coretan ini hanyalah rekaan semata2 & tidak ada kena mengena dgn sesiapapun... :)



No comments:

Post a Comment